Maryam Behzadi

@behzadi
56 Followers
18 Following
25 Posts
AI and GNU/Linux Enthusiast
حملهٔ دیروز جمهوری اسلامی به کردستان و حملهٔ امروزش به بلوچستان نشون داد که وقتی می‌گفت «اگه ما بریم ایران تجزیه می‌شه» معنیش این بود که « تا ایران رو تجزیه نکنیم، نمی‌ریم»!
🔴 سارینا اسماعیل‌زاده، دختر ۱۶ ساله‌ای که با ضربه باتوم به سرش کشته شد، حالا خبر رسیده که مادرش این درد رو تاب نیاورد و خودکشی کرد.
نیازی به روضه خوندن نیست، ما داریم تو خود جهنم زندگی می‌کنیم.
#مهسا_امینی
#MahsaAmini
#OpIran

بنیاد #نرم‌افزار_آزاد، ۳۵ ساله شد. 🎉

این بنیاد با حمایت‌اش از پروژه گنو و آزادی نرم‌افزار، دنیای فناوری اطلاعات را متحول کرد. تصور دنیای امروز بدون #گنولینوکس و نرم‌افزارهای آزاد، وحشت‌ناک است.

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست
تشنه یک صحبت طولانیم..
خوبای شیراز
@Khozaei @behzadi
بقیه هم ماستودون ندارن
@danialbehzadi @Khozaei
یادش بخیر.. خیلی عجله‌ای شد البته.. انشالله یه سری بیا یه هفته بمون :)

اگر با #وردپرس کار می‌کنید، احتمالا با صفحه‌ساز #Elementor آشنایی دارید. اگر هم ندارید، مختصر بگویم که ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد بدون کدنویسی بتوانید ظاهرا وب‌سایت خود را طراحی کنید.

المنتور دو نسخه دارد: یکی آزاد و رایگان است و دیگری، غیر آزاد و طبیعتا غیررایگان که قابلیت‌های بیشتری به شما می‌دهد.

با این حال، افزونه‌های دیگری هستند که قابلیت‌های نسخه آزاد و رایگان المنتور را گسترش می‌دهند. یکی از این افزونه‌ها، ElementsKit هست (که خودش هم دو نسخه دارد)

این افزونه در نسخه ۱٫۴٫۷ خود، پشتیبانی از #RTL را افزوده است.

#نرم‌افزار_آزاد

ممکنه طرف دیتاساینتیست باشه، تو‌ فیلد خودش متخصص باشه، ولی ندونه تفاوت فایل و‌ فولدر چیه؟!؟!
وات؟!؟!
#ufest1910
اول که خسته‌ نباشید میگم به‌ همه دست‌اندرکاران برگزاری همایش، مخصوصا بچه‌های انجمن علمی کامپیوتر..
فقط ای کاش جشن رو‌ تو‌ دو روز برگزار می‌کردید که انقدر فشردگی و همزمانی تو‌ برنامه‌ها نباشه..
#ufest1910
@Mohsen_1999
دیگه به هر شکل 😒