9月12日18時〜、秋葉原mograにてパーティ開きます。
4つ打ちメインですが、ラウンジ重視なホームパーティといった感じでやりますので、ちょいと低音浴びながらビール飲みたいって方はぜひぜひ。
ゲストには町田CapsuleでイベントをオーガナイズしているBLUE.MHさん。
残暑真っ最中かと思いますが、さっぱりしましょ!
We are going to have a party on 12th September at "mogra" Akihabara, Tokyo.
We’ll provide House, Techno, Electro, Chill wave... and nice cold beer.
Guest DJ BLUE.MH will come from "Capsule" Machida, he whom organize the party "WORP WORLD".
So come and have nice music and beer! We're waiting for you!