@nickfrederiksen -
Jeg har læst din beretning på din hjemmeside - vil bare sige du er ikke alene - jeg er inspireret af du har taget opgøret med din fortid, måske en dag jeg får n* nok til det også. Se iøvrigt denne fra TV2

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2026-06-04-tv-2-skrev-om-mobning-saa-vaeltede-historierne-ind

TV 2 skrev om mobning – så væltede historierne ind

TV 2 DANMARK

@kkdk ja, det er et halvgammelt indlæg. Men nok mere relevant end før, nu hvor jeg både er arbejdsløs og diagnosticeret autist.

Jeg kæmper stadigvæk med efterfølgerne fra mobningen. Men nu har jeg en forståelse for hvorfor jeg blev det. Og også hvorfor jeg så nemt bliver presset og stresset.

Det er det jeg prøver at arbejde med lige nu, sammen med psykologen. Altså det med at finde mig selv, finde ro, og stresse af. Ikke nogen nem opgave...