Asukaspaneeli määritteli suuntaviivoja kaupungin tilojen asukaskäytölle

https://ift.tt/eAqJOD8

#jyväskylä

Asukaspaneeli määritteli suuntaviivoja kaupungin tilojen asukaskäytölle

Jyväskylän kaupunki järjesti toukokuussa 2026 asukaspaneelin, jossa asukkaiden tehtävänä oli tuottaa suositukset siitä, miten kaupungin tilojen käyttöä tulisi kehittää, jotta se olisi sujuvaa, reilua ja paremmin asukkaiden tarpeita palvelevaa. Asukaspaneelin suositukset toivat kehittämistyöhön näkökulmia, jotka liittyvät erityisesti tilojen käytön oikeudenmukaisuuteen, tilojen löydettävyyteen ja käytön sujuvuuteen.

Jyväskylä.fi