Het al jarenlang volkomen overbodige vliegveld #Eelde #GAE , jarenlang in de lucht gehouden door de belastingbetaler, wil de vliegbelasting afschaffen. Tja....
Waarom is die er eigenlijk?
#drenthe #groningen
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/18556198/groningen-airport-eelde-heeft-er-genoeg-van-petitie-moet-zorgen-voor-afschaffen-vliegbelasting
Groningen Airport Eelde heeft er genoeg van: petitie moet zorgen voor afschaffen vliegbelasting

De provincies Groningen en Drenthe, het vliegveld in Eelde en het lokale bedrijfsleven willen met een petitie de vliegbelasting van tafel krijgen.

RTV Drenthe
@LaAckxtra Hoezo? Er is toch niemand die zegt dát dat vliegveld er moet zijn? Of gaan we ook tabaksfabrikanten overeind houden als de accijnzen er voor zorgen dat niemand sigaretten wil kopen?