Het al jarenlang volkomen overbodige vliegveld #Eelde #GAE , jarenlang in de lucht gehouden door de belastingbetaler, wil de vliegbelasting afschaffen. Tja....
Waarom is die er eigenlijk?
#drenthe #groningen
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/18556198/groningen-airport-eelde-heeft-er-genoeg-van-petitie-moet-zorgen-voor-afschaffen-vliegbelasting
Groningen Airport Eelde heeft er genoeg van: petitie moet zorgen voor afschaffen vliegbelasting

De provincies Groningen en Drenthe, het vliegveld in Eelde en het lokale bedrijfsleven willen met een petitie de vliegbelasting van tafel krijgen.

RTV Drenthe

@LaAckxtra

Eelde zo snel mogelijk sluiten.
We moeten minder, veel minder vliegen. We zitten nu al midden in een klimaatcrisis die alleen maar erger wordt