Ik weet het, 'vrouwen bloot, handel dood'...
Maar als de hitte je verder niet snel lamlegt, zijn dit dus wel de dagen om de koelte van een winkelcentrum op te zoeken en in de relatief rustige winkels even voor wat zomerkleding te shoppen. Juist alle kleine kindjes en hun moeders hangen nu elders rond, en ook de toeristen doen andere dingen.
(Dus ja, ik ga nu even gewoon naar de Kruidvat en de Hema.)
@DutchCheryl Ik kreeg wel het heen en weer van iedere winkeljuf die "sterkte met de hitte" tegen me zei. Ze menen het goed maar ik heb nu het gevoel dat ik moét smelten en moét klagen. Terwijl gewoon rustig blijven en elkaar niet hypen mij prettiger lijkt. 🤷‍♀️
Slow down, ga Spaans leven, siesta op de heetste uren, niet zo opwinden.
@HeyLaiverd dat vooral inderdaad, alles rustig aan. Hier was het lekker rustig in de pashokjes, en het personeel was vooral bezig de winkel opnieuw in te richten. Dikke prima, en ik heb een leuk shirt gescoord in de sale voor een feestje zondag.