Fijn dat ik airco heb thuis in mijn kantoortje en slaapkamer.
Jammer dat ik 3 dagen op Center Parcs zit om 13-jarige pubers in de gaten te houden.
Er zijn op dit park maar 2 huisjes met airco en de onze is daar niet 1 van, kan ik je vertellen.
Gelukkig heb ik 2 ventilators meegenomen, dus ik zit binnen te werken terwijl de pubers naar het zwembad zijn.

Hou je rustig en drink genoeg water!
#warm