Als je denkt Er stinkt iets in het washok, als het niet meer zo heet is zoek ik dat wel uit: Zoek het uit! Het zou zo maar eens vergeten natte was in de wasmachine kunnen wezen
#HoeraExtraWerk #AzijnToTheRescue
Ik denk dat het er al zeker 3 dagen in zat... 😄😭
@RagnaJa ik zet tegenwoordig wekkers om de was op te hangen anders zou dat hier ook kunnen gebeuren 🤐🤭
@archeokluit mijn truuk is om als signaal de lege wasmand op de gang naast het washok te laten staan. Zo breed is die gang niet, en ik moet erdoor op weg naar de wc.
@RagnaJa
@DutchCheryl @RagnaJa zoiets deed ik ook.
Waarop mijn partner dan de lege mand aan de kant, of zelfs op z'n plek zette 🤐