Als je denkt Er stinkt iets in het washok, als het niet meer zo heet is zoek ik dat wel uit: Zoek het uit! Het zou zo maar eens vergeten natte was in de wasmachine kunnen wezen
#HoeraExtraWerk #AzijnToTheRescue
Ik denk dat het er al zeker 3 dagen in zat... 😄😭
#HoeraExtraWerk #AzijnToTheRescue
Ik denk dat het er al zeker 3 dagen in zat... 😄😭
Janneke 🔻 - 🍋 🍉