Igår flyttade jag jobbmailen från #Office365 till vår nya, europeiska, leverantör. Det gick överraskande smidigt. Några klick för varje gruppering av data(e-mail, kontakter och kalender) och sen rullade ett bakgrundsjobb helt felfritt samt avslutade med ett mail om att allt var klart.