@DutchCheryl Ik denk dat ik als ik in een winkel werkte ook wel liever om 5 uur zou willen beginnen. (Beste vakantiebaan die ik ooit heb gehad: in een melkpakhuis van 4 tot 10, het was daar 4 graden, de uren van 4-8 werden dubbel betaald, en als ik naar huis fietste was het nog niet warm. Dat was in de hittegolf van 1976, 36 graden op het heetst van de dag.)