ED: Veel overheidsinstanties zijn van X af.
De voetbalwereld blijft nog achter. Eerder verlieten Dordrecht en Excelsior al wel het platform, maar die stap kreeg nog weinig navolging. Willem II verlaat X wél. FC Den Bosch en NAC Breda niet.
Ester Bal (woordvoerster FC Den Bosch): „Wat wij wel prettig vinden aan X is dat je er beknopt en duidelijk kunt communiceren."
Dat kan ook op andere kanalen!
'Mediadeskundige Van Zessen hoopt dat de clubs het voorbeeld van Willem II gaan volgen. „Zo lang niemand actie onderneemt, gaat er ook niets veranderen."
https://www.ed.nl/sport/vertrek-willem-ii-op-x-is-te-prijzen-maar-wie-volgt~ae3076d8/
