Kronik i politiken 4. august 2022 af Anders Kjærulff, fuldmægtig i Analogiseringsstyelsen. @Kjaerulv
Læst op af mig. Billedet i videoen er ikke et billede af mig.
Det er min ynglings kronik.
#dkpol #dktech #dkit #analogisering
Kronik i politiken 4. august 2022 af Anders Kjærulff, fuldmægtig i Analogiseringsstyelsen. @Kjaerulv
Læst op af mig. Billedet i videoen er ikke et billede af mig.
Det er min ynglings kronik.
#dkpol #dktech #dkit #analogisering
@clausen "Når vi kalder digitalisering for et spøgelse, er det fordi, digitalisering regnes for en supermagt i sig selv, at den unddrager sig ansvar og at det er på tide, at den bekender kulør.
Påstanden bag den er, at alt er bedre ’digitalt’. Men når det kommer til stykket er vi jo alle analoge, uanset den elektronik, vi er pakket ind i"
https://analogist.dk/analogisering-for-et-bedre-samfund-kronik-bragt-i-politiken-4-8-2022/