Afkoelen op de kwelder met een prachtige zonsondergang.
#Schiermonnikoog #Sunset #wadden #weekendvibes #weekend #landscape #landscapephotography
@dewittehaas Heerlijk, wij hebben dit jaar in een vlaag van verstandsverbijstering besloten om eens naar Limburg te gaan. Nu al een beetje spijt :)
@onnob Limburg is ook prachtig 🤗
@dewittehaas absoluut, en ik heb ook wel eens zin in wat heuvels in mijn landschapsfotografie. Ik woon in het Gooi, dus mijn landschapsfoto’s zijn meestal behoorlijk vlak.