Beste mede-Gentenaren, wat betreft dat advies om vanavond binnen te blijven. Ik zou zeggen: hou vooral het weer ook zelf in de gaten. Bekijk de radar en bekijk buiten de lucht. Zo lang er geen buien te zien zijn en er geen gedonder te horen is, heeft het weinig zin om je al op te sluiten in huis.

Zorg gewoon dat je tijdig ergens binnen kan schuilen als het nodig is. Maar geniet van de zomeravond zolang het kan 😉

#onweer #gent #voorzichtig #maarnuooknietoverdrijven