For anden dag i træk forsøger #DrNyheder at gøre os - cyklister og gående - København tryggere-ish i trafikken ved at skrive en "nyhed" om at Rådet for Sikker Trafik har lavet en kampagne rettet mod udenlandske turister ... 😬 🫣 🚴🏻

https://www.dr.dk/nyheder/indland/ny-kampagne-vil-hjaelpe-cyklende-turister

Ny kampagne vil hjælpe cyklende turister

Knap hver tredje af de københavnske cyklister oplever, at cyklende turister i "høj" eller "meget høj" grad skaber problemer i trafikken, viser undersøgelse.

DR