#OVvraag #TreinLiefhebbers #NS-O-fielen

Heeft er iemand al zo'n maand #NS gouden ticket 🎫 gesjeft?!?

En op welke kaart kan die gesynct worden......

Heb mijn zakelijke abbo pas niet meer want in de trein laten liggen πŸ™„πŸ™„πŸ˜΅β€πŸ’«

#bankpas #papier #anoniemeOV #WouterPas

@ikbendaf
Ja, meteen aangeschaft, op mijn normale ov-chipkaart. Was even paar keer proberen, maar er was eigenlijk via de app goed tussendoor te komen.

En ik weet nog niet helemaal zeker of ik een #treinliefhebber ben…

@ikbendaf Duurde een paar pogingen, maar eindelijk is het gelukt. Op mijn persoonlijke ov-kaart, neem ik het aan dat het lukte niet met ovpay of een anonieme kaart..

@microwavenby

Ik had een zakelijke abbo, maar pas laten liggen in trein... Kostte vele telefoontjes om te blokkeren en op te zeggen.... Dus géén pas meer.

@ikbendaf @microwavenby Je kunt ook een losse maand kaart (Nederland Dal Vrij a 49 Euro) kopen in een automaat, maar daar heb je, zo te lezen, ook weer eerst een "persoonlijke OV kaart" voor nodig. : https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/maandkaart-dal-vrij.html

@regendans @microwavenby

Dat is nou juist de issue
Ik heb géén persoonlijk OV kaart