#OVvraag #TreinLiefhebbers #NS-O-fielen
Heeft er iemand al zo'n maand #NS gouden ticket π« gesjeft?!?
En op welke kaart kan die gesynct worden......
Heb mijn zakelijke abbo pas niet meer want in de trein laten liggen πππ΅βπ«
#OVvraag #TreinLiefhebbers #NS-O-fielen
Heeft er iemand al zo'n maand #NS gouden ticket π« gesjeft?!?
En op welke kaart kan die gesynct worden......
Heb mijn zakelijke abbo pas niet meer want in de trein laten liggen πππ΅βπ«
@ikbendaf
Ja, meteen aangeschaft, op mijn normale ov-chipkaart. Was even paar keer proberen, maar er was eigenlijk via de app goed tussendoor te komen.
En ik weet nog niet helemaal zeker of ik een #treinliefhebber benβ¦
Ik had een zakelijke abbo, maar pas laten liggen in trein... Kostte vele telefoontjes om te blokkeren en op te zeggen.... Dus géén pas meer.
Dat is nou juist de issue
Ik heb géén persoonlijk OV kaart