Sinds mijn gegevens bij Odido gestolen zijn, ontvang ik meerdere keren per week van die geautomatiseerde telefoontjes van random nummers. Soms mobiel, soms anoniem, soms vast. Jullie?
Ja, herkenbaar! Hier ook een duidelijke toename te merken van inlogpogingen op dingen waar ik een tweede factor auth op heb, meer smsjes, meer callfarmbelletjes en veel meer spammails.
In mijn geval ‘dankzij’ oa bevolkingsonderzoek datalek.
Daarom steun ik ;
https://www.womensrightscollective.nl/