Més cabrons no poden ser
"Cucu" no serà jugador del Reial Madrid fins l'1 de juliol.
#Dáis asco# (Feu fàstic)
MARCA a X: "El primer once de España en el #Mundial2026, despiezado: 4 Jugadores del FC Barcelona 2 Jugadores del Athletic 1 Atleti 1 Manchester City 1 PSG 1 Real Sociedad 1 Real Madrid" / X
https://x.com/marca/status/2066524964623188133?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E2066524964623188133%7Ctwgr%5Ec298691f781536188496a3e2ad77460feabe8ef3%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.elnacional.cat%2Fenblau%2Fca%2Ftelevisio%2Fcucurella-diari-marca-jugador-reial-madrid-seleccio-espanyola-espanya-debut-mundial-cap-verd-as_1655615_102.html
