Més val tard que mai, diuen…

Ahir #LiberaForms va fer set anys.

Com passa el temps! I quin programa més xulo que tenim :) Sempre es pot millorar és clar, i així es va fent.

Per deixar d’alimentar el monstre i, de pas, donar suport a projectes de cultura lliure, us animo molt i molt a crear i gestionar els vostres formularis amb LiberaForms. Fem fora les GAFAM de les nostres vides :)

Merci @liberaforms i per molts anys! 🎂