Denne er jeg litt spent på! Afrikansk postapokalypisk fantasy, med hyllest fra både Gaiman og Le Guin på omslaget.

#bokheimen #boktut

(comment on Who Fears Death)

@cmyrland Binti, av same forfattar, var i alle fall kjempebra.
@pilum @cmyrland
Eg driv sånn halvvegs og les Death of the Author no (månadens bok i ein bokklubb eg er med i). Ei blanding mellom literary og sci-fi. Ho skriv godt. (Men sjangermessig er det kanskje ikkje heilt for meg).