[2026-06-15] Kulturmandag

https://feddit.dk/post/22642353

[2026-06-15] Kulturmandag - Feddit.dk

Velkommen til Kulturmandag! Her deler vi hvad vi har set, læst, spillet, hørt – eller bare oplevet med hjertet åbent og hovedet halvt på skrå. Ingen anmeldelser nødvendige, bare din ufiltrerede oplevelse af kultur i bredeste forstand. 🎬 En film der rørte dig? 📚 En bog du ikke kunne slippe? 🎮 Et spil der sugede tiden? 🌿 Eller måske bare en tur i skoven med en guldsmed som wingman? Denne tråd oprettes automatisk af botten [https://github.com/db0/pythorhead] hver mandag kl 6. Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @[email protected] [/u/[email protected]] [@[email protected]] .

Jeg var på stadion og se kvinderne bliver Danmarksmestre i fodbold og hive the double hjem. Derefter en tur ned på torvet for at hylde dem, det var ganske underholdende, og nu må vi se hvad de videre kommer til at gøre.