[2026-06-15] Kulturmandag

https://feddit.dk/post/22642353

[2026-06-15] Kulturmandag - Feddit.dk

Velkommen til Kulturmandag! Her deler vi hvad vi har set, læst, spillet, hørt – eller bare oplevet med hjertet åbent og hovedet halvt på skrå. Ingen anmeldelser nødvendige, bare din ufiltrerede oplevelse af kultur i bredeste forstand. 🎬 En film der rørte dig? 📚 En bog du ikke kunne slippe? 🎮 Et spil der sugede tiden? 🌿 Eller måske bare en tur i skoven med en guldsmed som wingman? Denne tråd oprettes automatisk af botten [https://github.com/db0/pythorhead] hver mandag kl 6. Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @[email protected] [/u/[email protected]] [@[email protected]] .

Så blev weekend brugt på pokemon go fest i København, som var super hyggeligt. Tror dog det kunne, haft været mere hyggeligt. Vis jeg ikke skulle hjem søndag eftermiddag, så lektien til næste gang. Tag lidt ekstra tid, så tag hjem senere eller dagen efter i stedet for. Men satser så på at næste gang, bliver nok i et af nabo landene. Vi får af se til næste år, hvor pokemon go fest bliver. Dog næste gang bliver uden følge af niecen. Da der hun ikke kunne finde ud af, at lade være med at gøre grin med forskellige handicappede. Så nu er konsekvensen bare, at man ikke kan komme med frem over. Hun er en stor nok teenager, til at vide at den slags gør man ikke.