Jag har simmat! 🏊‍♀️
och kollat hur många klipp jag har kvar på "tioklipp-kortet" (4 klipp kvar nu, att använda innan december i år (köpte kortet i december 2024 🙈, simmade lite, och fick sedan ordning på Friskis-träningen istället))

Tio "varv". Lär få träningsvärk. 😅 🙈

Och flax med vädret! - såg hur det öste ner utomhus när jag simmade, och väl hemma så öste det ner igen, men jag kom både dit och hem torrskodd. 😉

#träning #simma #tjoho #taggar