I dag sletta jeg BankID-appen. Fra nå av blir det tilbake til kodebrikken. Jeg vil ikke sende inn kopi av passet mitt.
I dag sletta jeg BankID-appen. Fra nå av blir det tilbake til kodebrikken. Jeg vil ikke sende inn kopi av passet mitt.
bytt.no har god informasjon
https://www.bytt.no/artikler/forbruker/a-bbgd/slik-logger-du-inn-i-banken-uten-gyldig-pass
Her kan man gi banken en offentlig omtale, samtidig se hva andre mener om bankenes kundebehandling.