[2026-06-15] Kulturmandag

https://feddit.dk/post/22642353

[2026-06-15] Kulturmandag - Feddit.dk

Velkommen til Kulturmandag! Her deler vi hvad vi har set, læst, spillet, hørt – eller bare oplevet med hjertet åbent og hovedet halvt på skrå. Ingen anmeldelser nødvendige, bare din ufiltrerede oplevelse af kultur i bredeste forstand. 🎬 En film der rørte dig? 📚 En bog du ikke kunne slippe? 🎮 Et spil der sugede tiden? 🌿 Eller måske bare en tur i skoven med en guldsmed som wingman? Denne tråd oprettes automatisk af botten [https://github.com/db0/pythorhead] hver mandag kl 6. Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @[email protected] [/u/[email protected]] [@[email protected]] .

Jeg har fået set dokumentaren om Wrexham, er selv glad for fodbold og er virkelig positiv overrasket over hvor nærværende den er. På trods af den er noget Hollywood. 😅 jeg håber at det vi ser har en grad af rigtighed, hvor meget de to amerikanere faktisk holdet af at være en del af klubbens historie.

Dertil fedt at se noget positivt om kvinde fodbold og at se små ligaer for fokus.