Onkohan pikkusen outoa, että DVV:n sivuilla osiossa "Kiinteistöt jonka omistaja tai edustaja olet", on mm. kiinteistö, josta olen tehnyt ostotarjouksen 10 vuotta sitten, mutta talo menikin jollekin toiselle?
@henrik Ootko kiinteistöveroa maksanut? Yleensä omistaja maksaa 🤔 #vero