Bon diaaaa!!! Cap de setmana de #desconexiototal. Una mandra increíble en aquests moments. Avui vaig a un taller (3 dies) per aprendre #impressió3D 😄😄😄
@keycultura #bondia i que vagi bé el curs, almenys no és de la merdeta aquesta de la #IA que està de moda... 
@keycultura que guay que ha de ser aprendre-ho! que vagi molt bé!