Aa että ko nautin maastojen väsäämisestä! Nää on kaikki tehty jämäpaloista ja laserleikkuujätteistä. Eri-Keeper best, samoin Finnfoam. Pienistä biiteistä tulee lopulta iso pöytä Frostgraveen.

#Frostgrave
#Finnfoam
#diy #tsi
#figupeli
#figu
#miniatyyri