Met de oprichting van #PRO lees ik veel over het terugwinnen van de arbeiders achterban. Maar niets over wat daar echt voor nodig is: de echte invulling van solidariteit met wederkerigheid en het tonen van welbegrepen eigenbelang https://halbeda.blogspot.com/2026/06/houdbare-solidariteit-vraagt-nogal-wat.html
Houdbare solidariteit: het kan wel