⛔️ | De Ketelbrug (#A6) is in beide richtingen afgesloten. Een vrachtwagen heeft de slagboom geraakt waardoor deze niet meer open kan. De weginspecteur en de monteur zijn onderweg.
RE: https://social.overheid.nl/@RWSverkeersinfo/116736948301420386
De slagbomen van de Ketelbrug in de #A6 zijn handmatig omhoog gezet. Verkeer kan nu weer in beide richtingen over de brug rijden.