Eis 100% groene stroom voor datacentra in Europa!

Deel de petitie en help je de impact van deze campagne te vergroten: Eis 100% groene stroom voor datacentra in Europa!

WeMove Europe
@gemb After we have turned everything else to sustainable. No more datacenters, they can be last in line. The exponential growth of energy consumption by them has to be stopped.

@gemb Bullshit, datacenters must be forced to safeguard their own sources for water and electricity. Separated completely from the common energy sources for people. No inhouse energy, no building permits.

Flauwekul, datacenters moeten gedwongen worden om zelf zorg te dragen voor voldoende water en electriciteit. Totaal onafhankelijk van de normale voorzieningen voor mensen. Geen in huis energie, geen bouwvergunning.

@TuutW would be even better, yes!