Månadens sketch walk var vi Bagers bro. Sen mat på Saluhallen och mer ritande.

#urbansketching #teckning #malmö #drawing
Gut getroffen in der Perspektive! Kompliment!
Gut getroffen in der Perspektive! Kompliment!