Intressant att höra perspektivet från en utomstående på vad som händer i gruvhålan. Visst är det vissa saker som missas (till exempel nämns knappt kommunen). Men samtidigt är det bra att färska ögon kikar på allt galet och kan erbjuda sina perspektiv.
https://podcasts.apple.com/se/podcast/radio-%C3%A5t-alla/id1234316622?i=1000771092209
