@nrc_nl Hoezo publiceren jullie een econoom met een idee over iets waar hij helemaal geen verstand van heeft? 🤦‍♀️
Nee, losgeld betalen is helemaal niet "soms het beste" bij gijzelingssoftware.
Een opinie is irrelevant en wekt de verkeerde suggestie. Je kunt niet afkopen. Het is een feit dat betalen juist niet het beste is. Slachtoffers hebben er niets aan, ze krijgen alleen de hogere kans dat ze elders opnieuw slachtoffer worden. Want geld. #Security #Privacy #Datalek
