Etter at Go-Ahead tok over driften i 2019, har de nå brukt 470 millioner kroner på #buss eller drosjer #for #tog.
De siste ti årene er det brukt 1,3 milliarder kroner på buss for tog ved de fire fjerntogstrekningene her i landet.
Halvparten er brukt på Sørlandsbanen av Go-Ahead og forløperen Vy.
RE: https://bsky.app/profile/did:plc:zm64jthu5rlho6qjjwem4qq7/post/3mgs2lur76s2d
Ble lovet drømmetog – fikk min...
RE: https://bsky.app/profile/did:plc:zm64jthu5rlho6qjjwem4qq7/post/3mgs2lur76s2d
Ble lovet drømmetog – fikk min...