En man fick en vagn i huvudet efter att ha klivit av Insane på Gröna Lund. Attraktionen är nu fortsatt avstängd – samtidigt som nöjesparken uppger att det inte är något fel på den.#GrönaLund #Lund
Efter olyckan på Gröna Lund – Insane hålls stängd
Efter olyckan på Gröna Lund – Insane hålls stängd

En man fick en vagn i huvudet efter att ha klivit av Insane på Gröna Lund. Attraktionen är nu fortsatt avstängd.

Nyheter24