Ik gaf gisteravond een lezing over #Neurodiversiteit i.h.k.v. De Week van Mentale Gezondheid. Het werd een zeer geslaagde avond. Er was een leuk publiek, er werd gelachen en het was ronduit gezellig. Er waren veel vragen en veel interactie. Mensen waren openhartig over hun eigen neurodiversiteit.
Wie de dia's wil bekijken of downloaden:
https://magnetisme.nu/lezingen/
Dank voor het organiseren en faciliteren van de lezing!
Gemeente Vlaardingen
Marit van Toledo
Tessa Meerman
