On se jännä olla onnellinen siitä, että vanhempien pihalla käy punatulkkupari. Toivon kans, että niiden mahdollinen pesintä onnistuisi. Ja onhan ne nyt aika söpöjä keskenään. Upeasti kuvattu taas keittiön ikkunan läpi.
On se jännä olla onnellinen siitä, että vanhempien pihalla käy punatulkkupari. Toivon kans, että niiden mahdollinen pesintä onnistuisi. Ja onhan ne nyt aika söpöjä keskenään. Upeasti kuvattu taas keittiön ikkunan läpi.