Jag lider av nån sorts kan-själv-syndrom. Ibland är det bra, t ex att jag i stort sett aldrig handlar halv- eller helfabrikat, jag kan själv. Ibland blir det obegripligt. Idag har jag lagt många timmar på att ta reda på hur jag kan sätta upp en egen mastodoninstans. Timmar som jag skulle gjort andra, mycket vettigare saker med. Jag har inte det minsta lilla mikroskopiska nytta av en egen mastodoninstans. Men ändå är jag förbaskat sugen på att testa.
#kansjalv