Mastodonda genellikle yazilimci tayfa var, neden acaba 
@sadecerabii
1 sene sonra sizi tekrardan burada görmek ne güzel Hocam. Hoşgeldiniz.
@hasanyildiz Hosbuldum, çok özlemişim. Bu aralar yazılıma taktım kafayı ve burası bi anda aklıma geldi. Sizi burada bulmak da harika oldu🤗
@sadecerabii
Bir anda yok oldunuz diye sizi de kara listeye eklemek üzereydik Hocam. Arada bir burada sohbet ettiğimiz hesapların en son aktifliğine bakıyorum. Tekrardan görmediğimiz insanların olduğunu bilmek üzüyor bizi. Bir çok Abimiz ve ablamız var maalesef.