Mastodonda genellikle yazilimci tayfa var, neden acaba 
@sadecerabii
Merhaba. Konu biraz eski ama yeniden paylaştığınıza göre düşünceniz güncel. Yazılımcılar da var evet ama genelde özgür yazılım yanlıları var. Kapalı kaynak kodlu sahipli yazılımlar yerine açık kaynak kodlu özgür yazılımı yeğlemek için biraz bilişim okuryazarlığı gerekiyor. Bu da yazılımcı olmayanların böyle değerlendirilmesine neden olabiliyor.
@faradundamarti merhabalar, efendiimmm