Ylösnousemus! Arkistosta nousi esiin ensimmäinen nuoteiksi kirjoittamani sävellys 1970-luvun alusta. Toisella puolella on ”Valssi 1.”, jonka olin aina muistanut olleen nimeltään ”Pieni valssi”. #sävellys #säveltäminen