De kaarten voor #Rush zijn binnen. Maar wat is naar een rock concert gaan een elitaire onderneming geworden zeg. 200 euro per kaart! Het zijn geloof ik wel de wat duurdere plaatsen. Maar dan nog. De laatste keer dat ik ging betaalde ik zo'n 30 euro. En laat het 60 euro zijn geweest voor de wat duurdere plaatsen. Dat vond ik al flink aan de prijs. Dit is eens en nooit meer.

Einde rant. En nu benieuwd naar wat Anika Nilles er van bakt. Ze is wel goed hoor, zag ik op haar muziek videos.

@QuantumAspect Ja, der Preis ist eine Frechheit und regelrechte Abzocke. Das ist für mich gestorben. Ich habe Rush vor 40 Jahren und vor 20 Jahren gesehen, da war der Preis noch okay ...