Det her gør mig simpelthen så ked af det - se link til kronik.
Danske soldater har mistet livet i noget der måske mere var en handel end et virkeligt forsvar for fælles værdier?
Det er sgu svært at tage ind.
Afghanistan-veteran: Jeg har slået ihjel for USA. Men sandheden er, at de aldrig har været vores ven - Altinget
Vi mistede 44 soldater i Afghanistan. Knap 25 år senere står vi tilbage uden anerkendelse fra Washington. Den kredit, vi troede, vi havde optjent, viste sig at være flygtig, skriver Morten Kromann.