Afghanistan-veteran: Jeg har slået ihjel for USA. Men sandheden er, at de aldrig har været vores ven - Altinget

Vi mistede 44 soldater i Afghanistan. Knap 25 år senere står vi tilbage uden anerkendelse fra Washington. Den kredit, vi troede, vi havde optjent, viste sig at være flygtig, skriver Morten Kromann.