Interesse in open source, #privacy en je afhankelijkheid verlagen van #BigTech?

Gisteren al gedeeld, maar voor zichtbaarheid deel ik hem nogmaals: we hebben een Signal-groep aangemaakt. Vooral voor het delen van tips, softwareopties en af en toe een gezonde discussie.

Wie een actieve chatgroep wel kan waarderen, is dus welkom in onze nieuwe Signal-groep (Nederlandse voertaal):

De link: https://signal.group/#CjQKIOfLDgWXBOjLWEku3c4c3iv7OFKiJMmbT8Pw40VOI6tNEhDarBUT1jy74wSJSuoAVyWJ

Boosts voor groter bereik altijd welkom πŸš€

@mboelen leuk, heb zeker interesse!
@mboelen sorry, maar dat werkt niet. Het volume aan posts en de breedte van het onderwerp maakt een signal groep volstrekt ongeschikt.
@StOnSoftware @mboelen Grote kans inderdaad dat het toch wel naar bijv. Matrix over zal moeten.

@mboelen Is dit nu niet iets waar een discussie forum (discourse) beter voor is dan een chat app?

Geen vendor lock in (signal), open protocol (gewoon https), bruikbaar overal (mobiel en op groot scherm), ideaal om asynchronous over onderwerpen te praten, ...

@mboelen iemand attendeerde me op een Matrix groep over #bigtech

https://matrix.to/#/#LosvanBigTech:thorp.eu

You're invited to talk on Matrix

You're invited to talk on Matrix