Interesse in open source, #privacy en je afhankelijkheid verlagen van #BigTech?
Gisteren al gedeeld, maar voor zichtbaarheid deel ik hem nogmaals: we hebben een Signal-groep aangemaakt. Vooral voor het delen van tips, softwareopties en af en toe een gezonde discussie.
Wie een actieve chatgroep wel kan waarderen, is dus welkom in onze nieuwe Signal-groep (Nederlandse voertaal):
De link: https://signal.group/#CjQKIOfLDgWXBOjLWEku3c4c3iv7OFKiJMmbT8Pw40VOI6tNEhDarBUT1jy74wSJSuoAVyWJ
Boosts voor groter bereik altijd welkom π
