Ok, ich bin auf S. 26 und hab schon dreimal vor Vergnügen hörbar gegrunzt, würde also sagen, das ist ein sehr gutes Buch! 🧡

#CarolineSchmitt #Liebewesen #bookstagram #TheStoryGraph

@rebekka_m love the cover art 🤩
@bazkie me too! that was the reason i read the blurp, haven't even discovered the very cool title previously [love beings, a pun to the german "beings" = Lebewesen = literally life beings].