Met de verkiezingen in aantocht, nog maar even deze motie van 27 augustus j.l. in herinnering roepen. Naast de usual suspects bekennen ook VVD, CDA en CU kleur. Laat je niet misleiden door de beeldvorming dat de CU best wel sociaal uit de hoek kan komen of dat Bontenbal het zo vriendelijk brengt. Een stem op een van de partijen met een bruin bolletje is het wegstemmen van je bescherming tegen een arbitraire overheid. Hoop op een goedwillende overheid is allerminst een zekere bescherming.