Mastodonda genellikle yazilimci tayfa var, neden acaba 
@sadecerabii kanka burada bir anket yaptım, yapay zeka kullanımı üzerine, 8 yanıttan 4'ü "hiç kullanmadım, fikrim yok" dedi.
@safruhani ben de 800 kişinin tamamina tusky kullanmayı ve masto taymini düzenlemeyi öğretirken, çoğunluğun yazilimci ya da yazılım ile ilgilendiğini öğrenmiştim.
@safruhani ve %50 de büyük bi kitle 🥹ama 8 kisicik azmış dur ben de anket yapayım ama farklı