Mastodonda genellikle yazilimci tayfa var, neden acaba 
@sadecerabii şurada 3 5 kişiyiz bari burada sınıflandırma yapmayın 😂 bu arada yazılımcıyım
@mkorkmaz Sıniflandirmadim ama sizinkiler sinıfli gelmis
@sadecerabii biraz öyle olmuş hazır paket yazılımcıyız herhalde
@mkorkmaz Olsun 😺
Teknolojiden anlayan insanlar iyidir
@sadecerabii eh işte bize kadar var teknolojiden anlamamız 😅